İnsan Irk Özellikleri
Asmara’daki egemen ırk. Diğer ırklara göre fiziksel olarak daha zayıf olsalar da, ilişki kurma ve diplomasi alanındaki üstün yetenekleri ve eşsiz üreme hızları nedeniyle Asmara’nın egemen ırkıdır. Tenleri kırmızıdır ve ortalama bir yapıya sahiptirler. Volanteler’den daha az yaratıcıdırlar ancak olağanüstü bir uyum sağlama yetenekleri vardır.
Kültürleri ve dilleri çok çeşitlidir.
Paladin
1.Tekli Dövüş
Avantaj: Defansif güç artırıcı çeşitliliği ve iyileştirme büyüleri ile, Paladinler uzun süre savaşta kalabilme yeteneğine sahiptirler. Yüksek büyüsel defans bu sınıfı belirli yaratıklara karşı güçlü bir seçim kılıyor.
Dezavantaj: Bu sınıf diğer sınıflarla kıyaslandığında daha az zarar çıkışı vardır ve düşük seviyelerde zarar verir.
2. Parti Dövüşü
Ana Rol: güç yükseltici- Paladin, içinde bulunduğu partinin efektifliğini çeşitli defansif yetenekleri ile maksimuma çıkarır.
* Yan rol (1): yardımcı tank – Doğuştan gelen yüksek sağlık ve defansif güçleri bu sınıfı durum gerektirdiğinde tankçı olarak kullanılabilir kılıyor.
* Yan rol (2): yardımcı iyileştirici – Paladin, diğer tam zamanlı iyileştiricilere göre daha az efektif olsa da, doğal iyileştirme yeteneği ile partisindekileri iyileştirebilir.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Sınıf
İnsan: [Paladin] olduktan sonra, oyuncular [Yakın Menzil] veya [Büyü ile Yetenek Yükseltme] konularında uzmanlaşmayı seçebilir.
Ve sonraki bir aşamada, [Tekil Rakip] veya [Birden Çok Rakibe] zarar verme konusunda daha da uzmanlaşabilir.